23 Mart 2015 Pazartesi

veeee 1. ayımız kutlu olsun!!!

Bugün bloğumun 1. ayı!!!

1 aylık zaman dilimi içerisinde 25 yayınım toplam 1123 kez görüntülenmiş... Çok ta kötü sayılmaz sanırım. Blog oluşturmak uzun zamandır istediğim ancak ve ancak bir türlü cesaret edemedim bir şeydi benim için. 1 yıl kadar bir zaman dilimi araştırdıktan sonra nihayet karar vermiştim. Profesyonel anlamda hiç kimse ile çalışmayacak ve yardım almayacaktım. Elbette ki hala bloğumda ve bende bir çok eksik var ve sürekli araştırma yapıyorum. Gün be gün gelişmeleri kendim tatmak istediğim için şu ana kadar yalnızca fikrine bakış açısına güvendiğim arkadaşlarımdan yardım aldım ve tartışmalarımız devam etmekte.


Tüm eksiklerimize rağmen eleştirileri ve takdirleri ile fikir veren, yanımda olan arkadaşlarıma ve günlük olarak girip okuyan, bana mesaj atan yada arayan herkese çok çok teşekkür ederim.

Bu arada özellikle belirtmek isterim ki marifetli ve ihtiyaç sahibi kadınlarımızın üretimi yaptığı kedi köpek ve sevgi temalı ürünler'imize gösterilen ilgi sayesinde sokak canlarımız için aylık mama ve tedavi masraflarını ödemelerimiz de ay içerisinde gerçekleşecektir! Duyarlı olan tüm herkes iyi ki varlar.

Gününüz güzel geçsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Evet yazımı okudunuz. Bu konuda sizinde fikrinizi merak ediyorum:)