31 Mart 2015 Salı

Yogi'm si olma yolunda 2. hafta tecrübelerim


Tüüüünaydın,

Dün itibariyle ikinci yoga videomuzun uygulamasını yapmaya başladım. Program daha önce yazdıklarımı okuyanlar için 20 dk meditasyon (ki hala -mış gibi yaptığım zamanlarım çok) , Güneşi Selamlama ( Suryanamaskara) egzersizlerim çoğaldığı için 2 tekrar yeterli geliyor)  Tibet'in Gençlik Pınarı hareketlerinin 7'şerli tekrarı, Erica Vetra 'nın Yogaya yeni başlayanlar için hazırlamış olduğu 20 dk lık kilo vermeye yardımcı olan ilk videosu ve sonrasında da yine yeni başlayanlar için hazırlanmış olan 30 dk lık kilo vermeye yardımcı olan 2. video sunu yapmaya başladım. Denemeden, ne' den bahsettiğim konusunda gerçekten hiçbir fikriniz olamaz. Elbette ki ikinci videoyu uygulamaya çalışırken çok zorlandığım zamanlar oluyor. Tekrar tekrar derin nefes alıp kendi kendimi gaza çok getiriyorum... Samimi bir itirafta bulunmak gerekirse; ciddi anlamda avuç içlerim acıyor. Tüm bu yoga uygulamaları bittikten sonra ise plank ta 1,5 dk boyunca sabit durabilmeyi artık başarıyorum.



İkinci gününde olduğum ikinci video da programıma dahil olunca günlük çalışmam toplam başla/bitir duş al 90 dakika sürüyor.

En çok zorlandığım hareketlerin başında birinci videoda yer alan kobra duruşuna vücudu hazırlamak için yere yatışlar (vücudun tüm ağırlığı kollar üstünde biniyor ve , ikinci video da ise uçak duruşu ve deniz yıldızı pozisyonlarıdır. Hali hazırda iki kez düşmüşlüğüm var yani ;))  Aşağıdaki resimde hanım kızımız topuklu ayakkabı elbise filan işin fantezi boyutuna kaçmış olsa da bahsi geçen hareketleri yaparken yere yapışıp yapışıp tekrar etmesi eğlenceli oluyor.



Son iki resimdeki yoga pozisyonları ağırlıklı olarak dengede durmaya yönelik hareketler. Ben kısmen dengesiz olduğumu bu pozisyonlara girmeye çalışırken ki düşüşlerimle perçinledim sadece. 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Evet yazımı okudunuz. Bu konuda sizinde fikrinizi merak ediyorum:)