29 Nisan 2015 Çarşamba

Kadınlar İçin Omuza Yapılabilecek Maksimal Dövme Modelleri


Tam olarak söyleyen kişiyi anımsayamasam bile; ''Her dövmenin bir hikayesi vardır.'' Demişti geçmiş zamanda birileri. Benim 28 yaşında edindiğim ilk dövmemi yaptırmaya 18 yaşında karar vermiştim. Zaman içerisinde de hayatımın seyri için önemli dönüm noktalarında kesinlikle bir dövme edindim. Son bir kaç yılını ot gibi geçirdiğimden mi, yoksa dövme hakkında edindiğim bilgiden mi emin değilim ama uzun süredir dövme yaptırmadım.


    


Bir başkası ise ( bunu da söyleyeni hatırlamıyorum ) ''bir kez dövme yaptıran bir daha asla kolay kolay duramaz. Tutkuya dönüşüyor.'' demişti.




Dövme yaptırmak hakkında duyduğum sözleri tamamen bir kenara bırakalım şimdi; Çünkü yeni bir trend alarmı var!!! ;) Bu yaz bir çok kişide görmemiz muhtemel olan bu trende göre omuzlara dövme yaptıranlar sayesinde inanılmaz hele ki marifetli ellerde enfes görsel şölen yaşamamıza sebep olacak.



Jartiyer, korse, boyna yada enseye yapılan dövmeler hala gündemde olsa bile eskisi kadar popüler değiller. Size çizimlerini beğendiğim bir ismin kadınlar için omuza uygulanabilecek olan bir kaç dövme modellerini paylaşmak isteri. Resmen sanat eseri!!! Bu eserlerin ( çizimlerin ) sahibi Philip Milic  dövme yapmaya 1995 yılında başlamış. Uzun bir süredir de kendi çizimlerini gerçekleştiriyor! İlgilenenler için Google amcada ufak bir sörf yapmalarını şiddetle tavsiye ediyorum!

Gününüz güzel geçsin! ;))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Evet yazımı okudunuz. Bu konuda sizinde fikrinizi merak ediyorum:)