10 Mayıs 2015 Pazar

Ben bu hafta ne yaptım 5 / APLUS' da Bali Masajı...


Kargıcak'taki Granada Residence isimli site içerisinde faaliyet gösteren APLUS Tourism & Consultancy 'deydim. Geçen yaz sezonunun başında burada hizmet veren firma ve personelinden oldukça memnun kaldığım için Uzak doğu'dan gelen profesyonel terapistlere kendimi seve seve bıraktım. Kızların profesyonel masaj yapabilmeleri için aldıkları fizik tedavi / anatomi eğitim lisansları var. İsimleri Ayu ile İluh ve ülkemizde ilk kez bulunmaktalar. Çıtı pıtı, hafif kavruk ten renginde, çekingen ancak güler yüzlü iki genç kadın onlar.



                            

Spaya tahsis edilen alan içerisinde; büyük bir Türk hamamı, sauna, buhar odası, açık ve kapalı havuzlar, dinlenme odası yer almakta. En güzel yanı; dışarıdan da misafir kabul ediliyor. Randevu almak için bir gün önceden aramanız ve rezervasyon yaptırmanız gerekiyor. Mahmutlar merkezden ücretsiz servisleri de mevcut. Mahmutlar eski belediye binası civarından sizi alabilirler. Çalışma saatleri 09:00 / 21:00 arasındadır.

Randevu gününüz gelip de site içerisinde adım attığınız an itibariyle kafeteryasında yemek yiyebilir, mini marketinden ihtiyacınız olan birçok şeye rahatça ulaşabilirsiniz.

                       

Spa'nın koridorunda sizi Buddha heykeli karşılıyor. Duvarlarda asılı resimler fonda çalan alçak sesteki terapi müzikleri ile arınmak ve yeniden vücut bulmak için bire bir.

Ben ve Yağmur, bu hafta yoğun olarak APLUS un bu sezon ki broşürleri için çalıştığımız için ben de size bu anlamda tanıtıcı bilgi vermek istedim. Kesinlikle tavsiye ediyorum. Bilgi almak isterseniz bana da ulaşabilirsiniz. Özellikle belirtmek isterim ki fiyatlar piyasadaki emsalleri ile birebir olmasına rağmen hizmet kalitesini kıyaslayabileceğiniz bir yer yok ;)))

                                   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Evet yazımı okudunuz. Bu konuda sizinde fikrinizi merak ediyorum:)