22 Mayıs 2015 Cuma

Telefon oyunlarındaki tercihlerim

Öncelikle herkese merhaba.

Birkaç gündür hasta olmanın de verdiği sıkıntılar nedeniyle evde tabiri caizse 2.80 yattım. Bu sıkıntılı, dönemde her halimi görüp katlanan, yine de her şeye rağmen hastalığım bir yana tüm huysuzluklarıma sabır ile tahammül eden ve beni sevgi ile kucaklayan aşkıma sonsuz teşekkür ederim. İyi ki var!

İyi oldum mu hayır ancak raporum bittiği için bugün zor da olsa yataktan çıkıp mesaiye başlayabildim. Hastalığım süresince yatmaktan ve uyumaktan resmen sırtım ağrıdı ancak ayağa kalkınca da baş dönmesi ve hemen enerjimin bitmesi nedeniyle çok fazla bir şansım yoktu açıkcası... Bu nedenle yattığım zaman dilimleri içerisinde, uyanık olduğum saatlerde telefonda oyun oynamayla geçirdim.

Uzun süredir zaten oynadığım Kelimelik ; Bilmeyenler için bir nevi kelime türetme oyunu diyebiliriz. Oyunda H2 ve H3 ler harflerin üzerlerinde olan puanların 2 yada 3 katı ile çarpılmasına neden olmakta. K2 ve K3 ler ise oluşturulan kelimede kullanılan puanların 2 yada 3 katıyla çarpılmasını sağlamakta. (Resim temsilidir)




Bir kaç gün önce keşfettiğim bir diğer oyun olan Criminal Case! Bu oyun aksiyon severler için alt basamak bir oyun diyebiliriz. Resmin içine saklanmış parçaları bulup cinayetleri çözüyorsunuz. Bu oyunda en çok aksiyonu zamana karşı yarıştığım zamanlarda yaşadım. Nesnelerin birinden diğerine geçerken kaybettiğiniz süre de kazanacağınız puanı oldukça etkilemekte çünkü çarpan sayısı sizin hızlı yada yavaş bulmanıza göre değişim göstermekte. Sevgilim ile birlikte oynamaktan oldukça keyif aldığımız bir oyun!

                            

Aşağıdaki resimde de gördüğünüz gibi oyunda her bir etabı tamamladıkça yıldızlar kazanıyorsunuz. Kazandığınız yıldızları bir kaç şekilde kullanabilirsiniz. Birinci olarak şüphelileri sorgulamada, ikinci olarak, yeni etapları açmada, son olarak da yıldızlarınızı enerji ile takas edip yeni oyun oynamaya hak kazanabilirsiniz.

Son olarak dün gece sevgilimin keşfettiği bir oyunu paylaşmak istiyorum. Oyunumuzun ismi Smash Hit. Oyunun içinde kendinizi zaman zaman uçuyormuş gibi hissediyorsunuz. Oyunun müzikleri de oyunun geçtiği ortam da beni inanılmaz heyecanlandırıyor. Oyundaki esas mavi piramitleri vurmak. Onları vurdukça yeni toplar kazanılıyor. Etapları geçtikçe onları vuramamanız için önünüze engeller çıkacak. O engellere çarptığınızda en az 10 topunuzu düşürüyorsunuz. Geçiş kapılarının üst kısımlarında yada yanlarında olan mavi yuvarlaklara toplarınız isabet ederse o zaman kapı açılır ve siz de 10 topunuzdan olmazsınız. 


İyi eğlenceler dilerim.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Evet yazımı okudunuz. Bu konuda sizinde fikrinizi merak ediyorum:)