4 Mayıs 2015 Pazartesi

Sadece durarak bile kilo verebilirsiniz! ( Yoga Tecrübelerim )





İyi haftalar,

Her sene olduğu gibi,yaz geliyor diye hepimiz bikini diyetlerine başladık mı? :))

Can sıkıntısı ile Yoga'ya başlamak isimli yazımdan ve hocam Yogi Chacklee sayesinde arada (sakatlanıp yattığım 10 günlük dinlenme süremi de çıkartırsak) 34 günde tam olarak 2 kilo verip 1 beden kadar sıkılaştım. Son 15 gündür de Erica Vectra 'nın kilo vermeye yönelik olarak düzenlediği 3. videosunu uygulamaktayım. Belirtmek isterim ki inanılmaz derecede ter attırıyor. Garanti ederim; bir haftalık uygulama sonrasında inanılmaz oranda esneklik ve denge kazandığınızı fark edeceksiniz. Detox programı ile birlikte bu videoyu uygularsanız bir hafta içerisinde 3 kiloyu rahatlıkla verebilirsiniz. Son bir hafta içerisinde programımı sıkıştırdığım için sabah ve akşam farklı videolara çalıştım bu sebeple benim her iki avuç içimde biraz baskı nedeniyle ağrı oluştu. Siz programınızı benim gibi sıkıştırmaz iseniz. Zaman sorununuz yok ise kesinlikle hareketleri olması gerektiğinden daha hızlı bir şekilde yapmama kalkışmamanızı tavsiye derim.


Bu videoları yapmaya başladığımız zaman itibariyle fark ettiğimiz önemli bir değişikliğin en başında göğüslerinizde dolgunluk ve sıkılaşma olacaktır. Özellikle emzirmiş yada sık kilo almak nedeniyle göğüslerinin formunda gevşeme yada doku kaybı oluşan hemcinslerime kesinlikle denemelerini öneriyorum!!! Lütfen biraz sabırlı olup deneyin ;) 

Diyorsanız ki ben diyet yapamam ama yine de bir hafta içerisinde 3 kilo vermem lazım 






Yukarıda ki resimlerde yer alan 3 harekete video bu yazımızda yer alan video sonrası yada sadece Güneşi Selamlama ( Suryanamaskara)  sonrasında yarım saat ayırmanız yeterli olacaktır. 
Bu hareketler ile dengenize konsantre olacağınız için vücudunuzun tüm kasları çalışacak. Yarım saat sonrasında 1 bardak su içerek rahatlamayı ihmal etmeyin! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Evet yazımı okudunuz. Bu konuda sizinde fikrinizi merak ediyorum:)