26 Haziran 2015 Cuma

Balerin topuzu denemem!

Son zamanlarda öyle saldım kendimi, öyle bıraktım ki anlatamam. Taaa ki arabama süreli yakıt aldığım benzinlikteki genç arkadaşım uyarana kadar! O.o ''Abla bu halin ne ya resmen çökmüşsün. dikkat et az kendine, yapma böyle ama ablam.'' Yıllardır aynı yerden alışveriş yaptığım için zamanla aramızda elbette ki diyalog oluştu. Tamam ablası haklısın valla iyice dağıttım demekle yetindim. Sonrasında fazlaca güzellik, saç, baş, makyaj blogu gezdiğimden midir bilinmez aman Yarabbi delirmişcesine sağda solda balerin topuzu süngeri arıyorum. Nerden alınır? Kaçadır? Boyutları nelerdir?... Birsürü yere mesajlar gönderdim :))) Sanki onu o akşam eve gidene kadar bulamazsam dünyanın sonuymuşcasına ...


İlk fotoğraftan anladığınız üzere ben muradıma erdim ancak Alanya gibi bir yerde, saat 10:00 civarı işten çıkmamı ve Ramazan sebebiyle de bazı işyerlerinin erken kapanmasını da sayarsak bir hayli kozmetikçi/parfümeri gezdim. Sondan bir önce Lal Kozmetik mağazasına girdim. Sahibi olan bayanı daha önceden tanımışlığım olsa da kesinlikle adını çıkartamadım ancak kendisine çok çok teşekkür ederim! Elinde balerin topuz süngeri olmamasına rağmen bana evde kendisinin hiç açılmamış bir paketi olduğunu ve bana hediye etmek istediğini söyledi. Hem çok memnun oldum hem de çok utandım. ^.^ 


Sonrasında bekleyemeyeceğim için başka büyük bir kozmetik mağazasında aradığım süngerlerime kavuşarak mutluluğa resmen erdim! Hakkaten erdim yani :))) Arkadaşlar şimdi öncelikle uyarayım piyasada genellikle şu kahverengi olan 10 cm'lik ebat dolanmakta. Benim saçım hem ince telli hem de katlı kesim olması nedeniyle ben küçük boyunu yani 6 cm'lik olanını tercih ettim bugün için kullandığım modelde. Bu benim ilk denemem olduğu için elbette biraz saçma sapan oldu ancak elimin zaman içerisinde alışması ile sanırım farklı modelleri de paylaşacağım. 


Belki bir çok kez yapılışını gördünüz ancak son resimde de ben basit bir anlatımını sizinle paylaşmak istedim. Bugün denediğim gibi bir sıkı bir model deneyecek iseniz kesinlikle sık dişli bir tarak, saç spreyi ve bir kaç tel toka kullandım. Bu arada dün akşam son müşterisi olmama rağmen benim alışverişimi sabırla bekleyen ve alışverişime istinaden bana hediye ürün veren kozmetik mağazası hakkında özel bir yazı yazarak teşekkür etmek istiyorum. Son olarak; o mağazadaki adam da bana yorgun hatta kötü göründüğümü söyledi. Ben de makyaj yapıp sağlam giyindim ;)

Umarım beğenirsiniz... ;)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Evet yazımı okudunuz. Bu konuda sizinde fikrinizi merak ediyorum:)