16 Haziran 2015 Salı

Heeeey İstanbul'da Yaşayanlar...! (2.el eşya al sat)

Benim hiç İstanbul'da yaşamak gibi bir hevesim olmadı. Sanırım yeterince meşhur olmayı bile düşünmemişim. :)))

Çocukken tatillerde gittiğim anneanne evine yaptığımız küçük geziler, vapur ile karşıya geçmeler dışında, en son bir kaç sene evvel yine gezmeye gitmiştim. Zaten kış kıyamet, ayaz mı ayaz bir dönemdi... Donduk donduk! Tabi bu bizim fellik fellik gezmemizi engelleyemedi. ;) Büyük konuşmak istemiyorum Allah'ım elbette ama dünya güzeli de olsa trafik sorunu nedeniyle bile yaşanmaz gibi geliyor...

Tüm bunları şimdi bir yana bırakalım; uzuuuuuuuuuuuun ama upuzuuuuuuuun bir dönem sonunda İstanbul'da yaşayanları cidden bugün çok kıskandım. Şöyle ki bir sayfa var ki; ismi Dekopasaj. Harika ikinci el ürünler var. Taşınmayı planladığım ev için gördüğüm bu vintage dresuarı hemen satın almak istedim tabi inanılmaz bir çeviklikle Allah Yarabbi ben hemen üye ol, ürünü incele, sepete ekle... Amaaaaan! O ne ya? Sayfa yalnızca İstanbul içine ürün gönderiyor... :(  80'li yıllarda çevrilen Emrah filmlerindeki gibi gözlerim dolmuş, boynum bükülmüş, ezik bir halde kalışım var ki ben diyeyim yürek parçalar, siz diyin akıllara zarar. :(  Üstelik fiyatı da inanılmaz ucuzdu. Şayet piyasadaki dresuar fiyatlarını az çok inceleme vaktiniz olduysa ne demek istediğimi anlayacağınıza eminim.



Bir de yeni anne adayları için bir bebek alt değiştirme ünitesi ve yatağı gördüm ki ürün İKEA ürünü ve resimlerde gerçekten çok iyi duyumda görünüyor. İhtiyacı olan varsa kesinlikle sayfayı ziyaret etsin derim.

Umuyorum ki Dekopasaj yetkilileri kısa sürede Türkiye'nin her yerine servis vermeye başlarlar. Herkese iyi akşamlar dilerim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Evet yazımı okudunuz. Bu konuda sizinde fikrinizi merak ediyorum:)