11 Temmuz 2015 Cumartesi

Haziran Ayı biten ürünler deneyimim hakkında

Tekrardan merhabalar.
Biten ürünler hakkında edindiğim deneyimlerimi paylaşmak için yeniden buradayım. 

Bepanthol Baby (pişik merhemi) içerisinde paraben bulunmayan bu kremi ben daha çok doğal maske yaparken krem listesinde krem içeren güzellik maskelerine koymak için almıştım. Neden pişik kremi kullandın derseniz bunu cilt bakım uzmanı olan Rus bir kız arkadaşımın tavsiyesine uyarak aldım. Kesinlikle de çok memnun kaldım. Eğer benim gibi alerjen bir cilde sahipseniz duştan sonra nemli cilde sürüldüğünde de oldukça etkili olduğunu göreceksiniz. Özellikle kışın soğuk havalarda kullanım için oldukça uygun bir krem. 

Bilmek isterseniz; Rus kızlar, bebek pişik kremlerini kışın soğuk havalarda yüzlerine sürüyorlar ;)


Oriflame, Aqua-Rhythm Intense Hydration Youth Preserve Eye Contour Balm yoğun nemlendiricili olna bu göz kontur kremini göz altları benim gibi sorunlu olan kişilere kesinlikle tavsiye ediyorum. Düzenli kullanımda göz altı morluklarındaki açılmayı farkedeceksiniz. Su bazlı bir ürün olması nedeniyle de gönül rahatlığı ile temiz cilde sabah ve akşam olmak üzere iki kez kullanabilirsiniz.

Max Factor False Lash Eyeliner sürümü kolay ancak ben bu üründen kuruduğunda parlak bir görüntü alması nedeniyle çok memnun kalmadım. Rugan ayakkabı parlaklığını göz kapaklarımda taşıyormuşum hissi verse de üzerine pudra uygulayarak bitene kadar ürünü denemek ve değerlendirmek istedim. Yeniden alır mıyım? Hayır!

Colgate Optic White Diş Macunu ile tanışmam yine aynı ürün grubuna ait olan plastik tüp ambalajını market rafında bulamamam nedeniyle olmuştu. Düzenli kullanımda diş renginizde bir iki tona kadar açılma olduğunu farkedeceksiniz. Ancak ve ancak ben yine de o plastik tüp içerisinde olan diş macununu hiçbir şeye değişmem. Bulabilirseniz denemenizi öneririm.

Parmex Aseton deneyimime gelince ince yapılı ve sürekli oje kullanan kuru tırnaklar için kesinlikle ideal bir ürün. Ben memnun kaldım. Kokusu ve temizleme gücü oldukça iyi. Zaten kuru olan tırnaklarıma nemlendirici özelliği nedeniyle iyi geldiğini bile söyleyebilirim.

Gülşah Gülsuyu içerisinde alkol ve boya bulunmuyor. Hoş bir esansı var. Buz küplerinde dondurduğunuzda cilt sıkılaşması için evet iyi geliyor ammaaa daha önceki bazı postlarımda da belirttiğim  %100 saf olan Boustan marka gülsuyu na değişir miyim hayır!!! Ancak elimdeki son şişe de bitince yenisi gelene kadar idare edebilmek amaçlı almıştım. Yeniden almam belki ama durum kurtarmak için kullanılabilir.

İpek Saç Kremi 'ni tesadüfen market rafında bulunca sevinip hemen aldım. Çünkü üniversite zamanlarında Eskişehir'de kullandığım ve son derece saçıma iyi gelen bir üründü. Saçıma iyi gelmesini şöyle izah edebilirim. Zaten ince telli ve kabarmaya çok müsait olan saçlarıma banyo sonrası kurutup sürüyorum (saç diplerine kesinlikle temas etmeyecek) sabah kalkınca ise yalnızca durulama yapıyorum. Haifif bir yapısı olduğu için ertesi sabah saçlarınızı sadece durulayınca ne demek istediğimi kesinlikle anlayacağınızı garanti ederim. Bu yöntem nereden çıktı derseniz Hollywood Güzellik Sırları isimli kitabın son bölümünde bir yerlerde de denk gelmiş olmaktan dolayı mutlu olduğum ama o zamanlarda nereden duyduğumu hatırlayamadığım bir bilgi sadece ;)

Clean & Clear Derinlemesine Temizleyici Losyon'u ben gözlerimin mentol esansı nedeniyle yanması sebebiyle çok zor kullandım. Ancak benim cildime oldukça iyi geldi. Bu ürüne bir şans daha vermek istediğim için biter bitmez daha koyu ambalajlı olan başka bir losyonuna devam ettim. Günlük kullanım için denemenizi tavsiye ederim.

İyi akşamlar diliyorum! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Evet yazımı okudunuz. Bu konuda sizinde fikrinizi merak ediyorum:)