11 Temmuz 2015 Cumartesi

KARACA HOME YALÇINLAR ALANYA MAĞAZASINA TEŞEKKÜRLER!

Merhabalar.
Bayram tatili nedeniyle aile Ankara'da toplanmaya karar verdi. Ankara'da ki ev kardeşimlerin yeni evi. Yeni ev için giderken hediye almak lazım diye düşündüğüm için de Karaca Home Yalçınlar Alanya Mağazası'nı ziyaret ettim. 




Karaca'nın Ev Tekstili ve Banyo grubu ürünleri için ayrılmış olan bu orta metrekareli şirin mağazayı ve ürünleri incelerken çok keyif aldım. Oldukça ilgi çekici ve ekonomik kampanyalar düzenlemişler. İnternet sayfası olan Karaca Home 'a  uzun bir süre önce üye olmama rağmen ürünleri gözümle görüp almak konusunda şüphe yaşadığımı itiraf etmek istiyorum. Ancak Alanya mağazasını keşfedince artık taşınmayı planladığım yeni evimin eksiklerini sanırım oradan tamamlayacağım. 



Karaca Home' un internet sayfasını aldığım broşürler ile bir yandan postu yazarken diğer yandan da karşılaştırma imkanı bulduğum için rahatlıkla yazabilirim ki yeni evlenecekler yada evini yenileyecekler için Alanya Mağazası tarafından hazırlanan paketler oldukça cazip. Kesinlikle yolunuz düşerse uğrayıp bakmanızı tavsiye ederim.



En çok dikkatimi çeken kampanyalar arasında MUTLU GELİN MUTLU DAMAT kampanyası yer alıyor. Bu paket içerisinde Yatak örtüsü, Örgü battaniye takımı, Saten nevresim takımı, Bamboo bornoz seti, Tamamlayıcı yatak örtüsü seti, Uyku seti, 2 adet yastık, Yorgan, Yatak koruyucu toplamda 1298 TL olarak düzenlenmiş. Bir tık daha kapsamlı olanı ise 1398 TL.

Not: Bu paketteki ürünler elbette ki çift kişilik. ;))




Mesela ben 3 adet çift kişilik nevresim takımı için (kampanyalı ürün) 250 TL gibi bir rakam ödedim. Şimdi sevgili küçük gelin hanımımıza hayırlı olsun hediyesi alırken, elbette ki canım yengeciğimi es geçemezdim. Onun için de bir tane almak içimden geçti. Mağazaya girdiğimde aslında ne almak istediğimden tam olarak emin olamasam da iki hediye almak istediğimi söyleyince mağaza görevlisi olan genç bayan arkadaşım beni bu ürünlere yönlendirdi. Şimdi kızlara hediye alınca, ''Benim başım kel mi? Ben görümceyim yahu!'' deyip kendimi de araya sıkıştırmış oldum ama gerçekten içime çok sindi.


Sanırım Karaca'nın mutfak ürünleri (züccaciye) mağazasını da bayram tatili dönüşünde gezeceğim. Çünkü caddenin tam karşısında olan bu mağazada da oldukça ekonomik ve cazip çeyiz setleri varmış. Hepsini inceleyip sizin için burada detaylıca anlatacağım.

Benden bu gün için bu kadar. Gününüz güzel geçsin!

Bu arada isminin yayınlanmasını istemeyen mağaza görevlisi genç bayan arkadaşıma güler yüzü ve yardımları için çok teşekkür ederim!!!

2 yorum:

  1. Merhaba Hale Hanım :)
    Dünyanın ilk sosyal medya platformu buypasa.com açılıyor; kampanyalı Karaca Home ürünleri, ücretsiz sanal dükkanlar çok yakında sizlerle buluşuyor. Detaylar için http://sanalpazar24.net adresini ziyaret edebilirsiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilgilendirme için teşekkür ederim

      Sil

Evet yazımı okudunuz. Bu konuda sizinde fikrinizi merak ediyorum:)