7 Eylül 2015 Pazartesi

Milletçe Başımız Sağolsun!


Bizleri sabaha eriştiren Rabb'imize hamd olsun!

Dünya'nın yüz ölçümü 510.100.000 km2 olduğunu düşünürsek, ne kadar da muazzam büyüklükte bir yapıya sahibiz değil mi? Gökte, yeryüzünde ve yeraltında hala bile keşfedilmeyi bekleyen kim bilir neler vardır, hayal edebiliyor musunuz?


Gün be gün teknoloji olarak gelişip bir çok soruna çözüm bulurken; sanırım insanlığımızı, iyi niyetimizi, merhametimizi yitirdik biz. Yoksa böylesine muazzam büyüklükteki bir dünyaya neden sığamayalım ki?

Her bir saniyede bir çok kadın dünyanın herhangi bir yerinde tecavüze uğrayabiliyorsa,  çocuklar ideolojik fikirlerin sonucu ölebiliyorsa, güçlü olan güçsüz olana her ne pahasına olursa olsun hunharca şiddet uygulayabiliyorsa ve bunların hepsini yok sayabiliriz ihtimali dahilinde, bu kooooskoca dünyanın bir yerindeki nüfus tokluktan çatlarken diğer bir kısmı açlıktan kuruyup ölebiliyorsa; Kimse bana insanlıktan, sevgiden, barıştan bahsetmesin!

Benim Askerim, Polisim, masum kardeşlerim, yavrularım hayata gözlerini kapatıyorsa ben bu sistem dahilinde yaşamayı reddediyorum.

2009 yılında Ankara Kızılcahamam Şehit Fatih Duru Parkı'ndaki künye ağacı...


Anne babaların evlatlarını kaybetmediği, eşlerin, sevgililerin yalnız ve çaresiz kalmadığı, çocukların her ne sebeple olursa olsun ebeveynlerinden koparılıp alınmadığı ve bunlara hiç kimsenin sessiz yada tepkisi kalmadığı sabahlara uyanabilmeyi diliyorum.

Dilerim ki son zamanlarda sıkça duyduğumuz bu üzücü olaylar bir an evvel bitsin. Çünkü, Masum ölümlerinin din, dil, ırk ayrımı yapılamaz! Sırf bunun için bile 4 kutsal kitapta bahsedilen ortak değerlere bakmamız yeterli olacaktır diye düşünmekteyim.

Dün Dağlıca'da yaşanan terörist saldırı nedeniyle hayatlarını kaybeden askerlerimize Allah'tan rahmet, aile ve yakınlarına sabırlar dilerim!

Başımız sağolsun!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Evet yazımı okudunuz. Bu konuda sizinde fikrinizi merak ediyorum:)