2 Ekim 2015 Cuma

Allah bize rahatlık vermiş!



Selamlar.


Düğünüme 5 hafta kaldığı halde hala gelinliğim hazır değil. :))) 23 Eylül deki postum Geri sayım başladı, Gelinlik denemelerim hakkında... (lütfen tık tık) zaten görmüşsünüzdür. Ancak hala karar veremedim. Demek istediğim ''Sorun tamamen benden kaynaklanıyor'' ;) Bunun dışında kınamda giymeyi düşündüğüm yeşil komple pul işlemeli dantel elbise'den vazgeçtik. Merak edenler Trendyol ve Bonusbay iş birliği ile kazancım! isimli 19 Ağustos'da yazdığım postuma bakabilirler. (lütfen tık tık) Kırmızı tüle işlemeli kaftan içerisinde kırmızı bir abiye giyeceğim yada her iki elbiseyi de giyebilirim ;) Dediğim gibi henüz karar vermiş değilim.

Müstakbel eşimin mesleği nedeniyle benim araştırılmam gerekiyor ve biz evraklarımızı verdik sonucun gelmesini dört gözle beklemekteyiz. Bu sebeple hala nikah için başvuru yapabilmiş değiliz. Sadece 5 hafta sonrası için yani 6 Ekim Cuma günü kına ve 7 Ekim Cumartesi günü de düğün olmasına ailece karar verildi ve yer kiralandı. Tabi nikah için başvuru yapamadığımızdan ortada davetiye filan da yok :))) Sadece gelin ve damat adayları olarak mümkün olduğunca rahata bağlamış bir halde hayatımıza devam ediyoruz. Bizim için bu dönemi en az stresle geçirip yarın bir gün bu günleri hatırladığımızda gülümsemek keyif alabilmek en önemlisi çünkü... (cümleyi yine devirdim) Dışarıdan bakılınca çok sinir bozucu göründüğüne eminim ama bizim de yapımız böyle demek ki...
Az kalsın unutuyordum; daha fotoğrafçımız da giriş müziğimiz de hazır değil! :D 
Detaylara çok takılmadan, yıpranmadan, yıpratmadan mutlu olunabilecek günler adına Allah bizim rahatlığımızı versin!
Görüşmek üzere...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Evet yazımı okudunuz. Bu konuda sizinde fikrinizi merak ediyorum:)