27 Ekim 2015 Salı

Haleee, ben anlamıyor lütfen şimdi saat kaç :))

Güüüünaydın, 2 gündür benim gibi saat kaç endişesi yaşayanlar.

Bir insan 2 gündür her yere geç kalır mı? Pazar akşamı, hiç yapmadığım şekilde eve geç kaldım. Haliyle duruma alışkın olmayan anne babam merak içinde aradılar. (Bizim evin kuralları gereği saat 10'dan sonra dışarıda kalmam da) :))

Dün ve bugün de doğal olarak işe geç kaldım. Allah'tan düğüne sayılı gün kaldı telaşem çok diye başta patronlarım sonrasında ise çalışma arkadaşlarım tolerans gösteriyorlar. Yoksa ciddi anlamda çok utanç verici bir durum.




Tam da az önce mesai arkadaşım Katia ile yaşadığımız diyaloğun karikatürleştirilmiş halini görünce bu postu yazmadan edemedim. Saatlerin seçimler nedeniyle geriye alınmaması; Pazartesi itibariyle birlikte çalıştığımız tüm yabancı müşterilerin uçuş saatleri, doktor randevuları gibi birçok detayı göz önüne alınca cidden karmaşaya dönüştü...



Çok sevdiğim Sema'cığımın bu sabah yaşadığı keşmekeşi görmenizi istedim! (altta bulunan yorumlardan birtanesi de bana ait) Seçim geçse de ülkece dünya saat dilimine biz de girebilsek diyorum. Aksi takdirde hem biz hemde ülkemizdeki turistler toplu olarak şuurumuzu kaybedeceğiz.

Son olarak; Sahi saat kaç? :))

Gününüz güzel geçsin.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Evet yazımı okudunuz. Bu konuda sizinde fikrinizi merak ediyorum:)