23 Kasım 2015 Pazartesi

Yaşlanmaya Karşı Koyamayan Disney Prenseslerini Görmek İster Misiniz?

Selamlar. 

Tarihlerinde yanılmıyorsam mart ve nisan aylarında size illüstrasyon denemelerim hakkında iki post yazmıştım. Bir tanesi Çizim denemelerim; illüstrasyon nedir? Ne değildir?  ve  diğeri 
Çizim denemelerim, yeni hobi mi ediniyorum ne ??? (merak edenler için lütfen tık tık) 




Pamuk Prenses


Bu sebeple tüm sosyal medya hesaplarımdan elbette çizimlerini beğendiğim yerli ve yabancı illüstrasyon sanatçılarını takip etmekteyim. Bunlardan bir tanesi olan Brezilyalı ünlü sanatçı Isaque Areas'ın Disney Prensesleri Yaşlansalardı Nasıl Görünürdü? (lütfen tık tık) isimli çalışmasına bayıldım ve sırf bu sebeple sizlerle paylaşmak istedim.



      Cinderella

Ben ünlü sanatçının bu çalışmasını okurken bir yanım inanılmaz sevinirken diğer yanım biraz sanırım burukluk yaşadı. Umarım postuma göz atarken siz de keyifli zaman geçirirsiniz.



    Prenses Aurora


              Küçük Deniz Kızı Ariel


Prenses Bella


Jasmine


Pocahontas 


Mulan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Evet yazımı okudunuz. Bu konuda sizinde fikrinizi merak ediyorum:)